maanantai 2. syyskuuta 2013

Kutrit uusiksi

Joskus olen tainnut sivulauseessa mainita että siskoni on parturikampaaja. Kävin leikkauttamassa hänellä hieman myöhäisen ”kesätukan” sillä ylikasvanut polkkatukka alkoi tuntua epämukavalta. Mira kehitteli sitten jotain uutta ja lopputulos on lyhyt ja kivasti toispuoleinen.
Kuopion suunnalla liikkujat huomio: nyt teillä olisi mahdollisuus saada Miran saksimina -15% normaalihintaisesta hiustenleikkauksesta koko syyskuun ajan (1.-30.9.2013).
Parturi-kampaamo Heli sijaitsee Kauppakatu 50:ssä, kivenheiton päässä torilta Valkeisenlammelle päin.
Voitte varata ajan puhelimitse (017-282 1333) tai netistä osoitteesta www.aika24.fi.  
Huom. alennus on voimassa ainoastaan Miran leikkaamana kun mainitsette hänelle Hurmioitunut-blogista.

4 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Nanna: Kiitos! Minä viihdyn paremmin lyhyessä kuin pitkässä tukassa. Pitkä tukka on vain tiellä :P Ja leikkaaminen saa sen aina näyttämään terveemmältä. Se ylikasvanut polkka alkoi olla jo todella raskaan näköinen.

      Poista
  2. Ooh, täällähän on tapahtunut vaikka mitä! Kiva malli, sopii sinulle tosi hyvin!!!

    Minulle kävi vähän hassusti ja nyt minulla on (omasta mielestä) tosi lyhyt tukka, näin lyhyt se on ollut viimeksi kesällä 1984... Se on siis poikkeuksellisen lyhyt, koska muistan noin tarkkaan viime kerran ;-D Ei kyllä niin lyhyt kuin sinulla, mutta olen enemmän (puoli)pitkän tukan ihminen. Vakikampaajani sairastui ja menin ex tempore Hangossa kampaajalle. Nuori tyttö katkoi hiuksia kimppuina, ei paljon kysellyt kuinka paljon saa ottaa. Siispä tukka lyheni aiottua enemmän. Myöhemmin paljastui, että takana on pari kunnon lovea, niistä oli lähtenyt vielä nelisen senttiä enemmän kuin ympäriltä (huokaus).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuukki: Täällä on ehtinyt tapahtua vaikka mitä ;)
      Sinulla ei siis ollut järin miellyttävä kampaamokokemus :S Tuollaisista jutuista pitää antaa palautetta, vaikka välillä itsekin olen miettinyt että kehtaako sitä pahoittaa toisen mielen (vaikka minun ulkonäöstähän siinä on kysymys!). Siskon kanssa olen tästä keskustelut ja hän on sitä mieltä että positiivisen palautteen lisäksi myös kritiikkiä tarvitaan ja tuollaisen tapahtuman jälkeen kyseisen paikan pitäisi hyvittää hiustesi "pilaaminen" jos lopputulos on aivan jotain muuta kuin mitä on toivottu.
      Mutta onneksi hiukset ovat kasvava luonnonvara ;) ...vaikkei ehkä tällä hetkellä juurikaan lohduta...

      Poista